تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

عقل و ایمان

مطالب جالبی خوندم که خیلی نظرمو به خودش جلب کرد فک کردم اگر برای دیگران به اشتراک بزارم هم ممکنه برای حداقل یک نفر مفید باشه 

در روش عبادتی که خداوند از خلقش خواسته است شرط است که تمام واجبات را مردم از روی علم و یقین و بصیرت انجام دهند .

کسی که از روی علم داخل ایمان شود ثابت بماند و ایمانش او را سود بخشد.

دینی که از کتاب خدا و سنت پیامبر گرفته شود از کوه ها استوارتر است ولی چنانچه از دهان مردم گرفته شود مردم هم او را از دین برگردانند.


این ها مطالبی بودند که از یک قسمت از کتاب اصول کافی مرحوم کلینی براتون نوشتم . من خودم به شخصه از خیلی مسائل دور شدم از خدا می خوام به برکت ماه رجب یه تغییری در احوال دلم پیدا بشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
eli_rzn پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:32 ب.ظ http://tanha72.tk

آرزو دارم سالی که پیش رو دارین........
آغاز روزایی باشد که آرزو دارین..........
از ته دل عیدتون مبارک خیلی خوشحال میشم به سایت منم سر بزنین
88561

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد