تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

به زیر سقف این خونه منم مثل تو مهمونم  

 

منم مثل تو میدونم تو این خونه این نمیمونم.....

این روزها فهمیده ام هر چه اطرافم شلوغتر می شود بیشتر تنهایم   

درمیان آشنایان بیگانه ترم 

 

سرم از دورترین نقطه قرار می گیرد از همسرم  

 

من تنهایم  

 

احساس خوبی ندارم از این همه احساس خوب من تنهایم  

 

منفورترینم میان کسانی که عاشقانه دوستشان دارم  

 

:(

هرگاه برخی پستی های اشخاص را نسبت به خودم حس میکنم ، می فهمم ، 

با اینکه رنج نمی برم 

 

و آنها را حتی در دلم می بخشم 

اما از اینکه فهمیده ام ، خودم را ملامت می کنم.

 

خدایا سرنوشت مرا خیر بنویس ، تقدیری مبارک تا هر چه را که تو دیر می خواهی ،زود نخواهم و  

 

هر چه را که تو زود می خواهی، دیر نخواهم

انگار دعام داره مستجاب میشه که الهی ذره ذره آب شم تا تو شاد شی :(