تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

ah

امروز چندمین باره که فهمیدم واسه هیچ کس ارزشی ندارم 

 

ادما موقعی که عصبانیند درست همون چیزی رو که تو قلبشونه واست میریزن بیرون  

 

من امروز اعتراف گرفتم که کسی رو که فکر میکردم دوستم داره   ازم خستس بدجوری خستس  

 

منم ازش خستم  چون دیگه با دیدنش اون برق عشقو نمی بینم انگار همه چیز زود عادی شد  

خیلی زود .. 

 

من واقعا بغض دارم ......... واقعا بغض دارم ...انگار تنهام .واقعاتنهام ....بازم حرف اون از پیش رفت ...این  خیلی مهم نیست ..این مهمه که واسش  بی ارزشم ..... 

 

درست حس چند سال پیش ...همون بغض فرو خورده ..همون حس یاس و نا امیدی ....

نظرات 2 + ارسال نظر
Mehdi سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ق.ظ http://30-salegi.blogsky.com

یه چیزی میگم ناراحت نشی : تا وقتی از آدمهایی که این بغض ها رو

در وجودمان جا میگذارند و میروند ، درس نگیریم ، تا وقتی یاد نگیریم که باید چطوری احساسمون رو خرج کنیم ، تاریخ(حوادث و آدمها) مرتب تکرار میشوند...

نمیدونم چند سالتونه اما من این موضوع رو تجربه کردم....

سبحان سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ب.ظ http://ragbarbaran.blogfa.com

منم با مهدی موافقم
کائنات اینقدر این عمل رو تکرار میکنه تا درس لازم رو بگیریم

در ضمن
هرگز شادی خودتو به کسی وابسته نکن
اول سخته اما وقتی یه مقدار سعی کنی موفق میشی

به قول شاعر
دنیا انقدر پر است از فراوانی که چاره ای نداریم جز شادمانی
یکی رفت یکی دیگه میاد
همون وقت که یکی هست و داری هم دور و برت یه عالمه دیگه هستن
چشم بینا و گوش شنوا همه چیزو حل میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد