تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

من چشمام از خواب وا نمیشه نمی دونم چرا نمیرم بخوابم 

 

یکم دستام درد میاد  

بیشتر از یکم 

 گردنمم درد میاد  

انقدر به صفحه مانیتور نگاه کردم دارم کور میشم 

 

خوابم میاد  

 

------------ ولی...

نامه ای از چهل نامه کوتاه به همسرم

بانوی بزرگوار من!

عطر آگین باد و بماناد فضای امروز خانه مان و فضای خانه مان، همیشه، در چنین روزی که ولادت پر برکت تو برای خانواده کوچک ماست.

بانو، بانوی بخشنده ی بی نیاز من!

این قناعت تو، عجب دل مرا می شکند ...

این چیزی نخواستنت، و با هر چه که هست ساختنت ...

این چشم و دست و زبان توقع نداشتنت، و با آن سوی پرچین ها نگاه نکردنت ...

کاش کاری می فرمودی دشوار و ناممکن، که من به خاطر تو سهل و ممکنش می کردم ...

کاش می توانستم همچون خوب ترین دلقکان جهان، تو را سخت طولانی و عمیق بخندانم ...

کاش می توانستم همچون مهربانترین مادران، رد اشک را از گونه هایت بزدایم ...

کاش نامه ای بودم، حتی یک بار، با خوبترین اخبار ...

کاش بالشی بودم، نرم، برای لحظه های سنگین خستگی هایت ...

کاش ای کاش که اشاره ای داشتی، امری داشتی، نیازی داشتی، رویای دور و درازی داشتی ...

آه که این قناعت تو، این قناعت تو دل مرا عجیب می شکند.

مرا میگذاری و میروی....
با آن که گفته بودی
دوستت دارم...

گفته بودی میمانی
...اما رفتی...

نمیدانم واژه‌ها بی معنی شده‌اند
یا ما نمیدانیم چه میگوییم.... 
.................................................................. 
 
دلم گرفته ......

چقدر دلم می خواهد نامه بنویسم

تمبر و پاکت هم هست

و یک عالمه حرف

کاش کسی جایی منتظرم بود...

چنان خدایی از تو ساخته بودم که دادار آسمان به آفریدنت شک کرده بود
پس چرا بی تکیه گاهم کردی؟
چنان بتی از تو ساخته بودم که اگر کفاران می دانستند، دوباره بت پرست می شدند؟
پس چرا شکستی؟
چنان عصیانی از من ساختی که شیطان و دوزخیان همه و همه را رو سفید کردی
دیگر چه می خواستی؟؟؟!!!