تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

نامه ای از چهل نامه کوتاه به همسرم

بانوی بزرگوار من!

عطر آگین باد و بماناد فضای امروز خانه مان و فضای خانه مان، همیشه، در چنین روزی که ولادت پر برکت تو برای خانواده کوچک ماست.

بانو، بانوی بخشنده ی بی نیاز من!

این قناعت تو، عجب دل مرا می شکند ...

این چیزی نخواستنت، و با هر چه که هست ساختنت ...

این چشم و دست و زبان توقع نداشتنت، و با آن سوی پرچین ها نگاه نکردنت ...

کاش کاری می فرمودی دشوار و ناممکن، که من به خاطر تو سهل و ممکنش می کردم ...

کاش می توانستم همچون خوب ترین دلقکان جهان، تو را سخت طولانی و عمیق بخندانم ...

کاش می توانستم همچون مهربانترین مادران، رد اشک را از گونه هایت بزدایم ...

کاش نامه ای بودم، حتی یک بار، با خوبترین اخبار ...

کاش بالشی بودم، نرم، برای لحظه های سنگین خستگی هایت ...

کاش ای کاش که اشاره ای داشتی، امری داشتی، نیازی داشتی، رویای دور و درازی داشتی ...

آه که این قناعت تو، این قناعت تو دل مرا عجیب می شکند.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ http://ads.inpersia.com/users/ref/24074

با عضویت در سیستم ادز پرشیاو فعال سازی اکانت خود، به ازای هرپیامکی که هر
روز برای شما ارسال میشود، مبلغی به حساب شما در سایت افزوده میشود که
میتوانید این مبلغ را پس از رسیدن به حدنصاب دریافت نمایید.

حتما حساب خود را توسط موبایل فعال نمایید

http://ads.inpersia.com/users/ref/24074

عاشقانه ها یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.l10.blogfa.com

______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
___________ ___&&&____&&&
&&&&&&&____ __&&&___ &&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
__________________ ___ _______&&&_________&&&
______________________________&&&________&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&

&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&____ _&&&
__________&&&_______&&&
__________&&&________&&&&&&&
____& ____&&&_______&&&&&&&
____________&&&______________
_____________&&&_____________

چهره دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:40 ب.ظ http://zerang.blogfa.com

سلام بیا تبادل لینک کنیم من چهره تو چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد