تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

نمی دونم جرا این جوری هستی   دوست من  فقط می دونم که با. رفتارت.  بدجوری. نارا حتم. کردی.  من. نمی. بخشمت. و نمی دونم. أکر واقعا. حساب و کتاب. أون. دنیا. نبود.  جطوری. بأید مزد. زحمت ای که برات. کشیدم. رو. میکر فتم. حتی. رفاقتم. در.  حقم. نکردی. باشه الان. تو جلویی ولی یه. جا جواب تو. می بینی. 

نمیدانم اخرش چگونه پایان می یابد  

ایا می فهمد من باعث جداییش شدم 

 

دلم فقط برای ا و ان دختر بیگناه می سوخت نمیخواستم او نیز همانند این زجر بکشد  

  

به ناراحتی این هم راضی نیست دلم  

 

ولی باز یک نفر سختی بکشد بهتر نیست ؟ تا دو نفر ؟ 

 

من پشیمان نیستم  

ولی شاید اگر بفهمد همه چیز خیلی زود تمام شود  

 

خدا می دانست نیتم را و می داند  

 

قلبم می تپد برای روزی که این هم بخندد از ته قلب بدون نابود شدن زندگی کسی

من اصلا حالم خوب نیست  

درد دارم 

هم دستم درد میاد هم تمام روح و تنم  

متنفر شدم از این پستی ها خستم دیگه چیکار کنم  

کجا فرار کنم  

همسر فقط کنار تو ارومم