تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

نمیدانم اخرش چگونه پایان می یابد  

ایا می فهمد من باعث جداییش شدم 

 

دلم فقط برای ا و ان دختر بیگناه می سوخت نمیخواستم او نیز همانند این زجر بکشد  

  

به ناراحتی این هم راضی نیست دلم  

 

ولی باز یک نفر سختی بکشد بهتر نیست ؟ تا دو نفر ؟ 

 

من پشیمان نیستم  

ولی شاید اگر بفهمد همه چیز خیلی زود تمام شود  

 

خدا می دانست نیتم را و می داند  

 

قلبم می تپد برای روزی که این هم بخندد از ته قلب بدون نابود شدن زندگی کسی

نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ http://mahshar-iran.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی داری . و اینو می گم که واقعا با سلیقه هستی.
اگر هم که رفتارت مثل سلیقه ات زیبا باشد که خیلی خوب است.
الآن می گم که آماده ی داشتن یه دوستی کاملا خوب و سالم با تو هستم.
اگر دوست داری که با من دوست باشی لطفا جوابتو تو قسمت نظرات وبلاگم یادداشت کن.
با تشکر فراوان از زحمات بی دریغتان در وبلاگ زیبا ی تلنگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد