تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

این بار اگر تنهایی به سراغ من بیاید با تمام وجود او را در اغوش می کشم . در بندش می کنم اسیرش میکنم تا ابد در کنارم بماند .


هر قدر شعور من نسبت به تنهایی اوج می گیرد عاشقش می شوم .....

این بار نمی گذارم رهایم کند ... تمام بودنم را به او ارزانی می کنم تا همدم و مصاحب روز هایم باقی بماند ....


اگر تنهایی بیاید .. دامنش را می گیرم نمک گیرش می کنم التماس می کنم تا نرود ... همچنان بماند .. دورمان زنجیر می کشیم با هم اسیر می شویم .. من و تنهایی .... 


کاش انتظارم طولانی نشود ..... کاش با تمام وجود او را در کنارم حس کنم .... چقدر دلتنگش شده ام .... های تنهایی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد