تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

وقتی که دیگر نبود 


من به بودنش نیازمند شدم 


وقتی که دیگر رفت 


من به انتظار آمدنش نشستم 


وقتی که دیگر نمی‌توانست مرا دوست بدارد 


من او را دوست داشتم    


وقتی که او تمام کرد
 

من شروع کردم 


وقتی که او تمام شد  


من آغاز کردم 


چه سخت است تنها متولد شدن
 

مثل تنها زندگی کردن است 

 
مثل تنها مردن 


دکتر علی شریعتی

نظرات 3 + ارسال نظر
رسول یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ق.ظ http://tavahomnameh.blogsky.com/

سلام. اختیار داری . اما هرکس یه جور به عشق نیگاه میکنه منم نظر تو رو داشتم اما نظرم عوض شد بعد از چند مدت .

سارو یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ق.ظ http://shur.blogsky.com

چه عجب!! یکی از این تشکیل تمدن ما خوشش اومد...
هوووه... شاید تابستان آینده این کارو بکنیم. ههممون دانشجوییم
چشم
تمومه داستان و نتیجه گیریامونو برات میفرستم.

shadowlessman سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ق.ظ

خیلی قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد