تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

چقد از مواجه شدن می ترسم  

 

جدا با این جسارتم می فهمم که هنوز ترسوام   فکر مواجه شدن داره عذابم میده چه برسه به اینکه مواجه بشم 

 

دلم میخواست زودتر تعطیلی تموم بشه ولی حالا که وقت رفتنه بازم اخمام رفته تو هم چون اضطراب  

چون از این دوری می ترسم  

از اینکه هوام عوض بشه می ترسم 

می ترسم بزنم زیر همه چیز  

 

هنوز نرفته سر خوردنم شروع شده چه برسه برم 

 

تلقین نمی کنم ولی از رفتن وحشت دارم 

 

کاش هیچ وقت ساعت ۵ نشه  

 

ولی به هر حال باید رفت . دلم برای همه تنگ شده . ولی حتی از نگاه همه می ترسم  

من از کی دارم فرار می کنم ؟ 

 

از خودم  

 

من از خودمه که دارم فرار می کنه  

 

خودی که منو محبوس کرده 

نمیگه چی میخواد 

هر روز یک چیز میخواد و گاهی هیچی نمی خواد  

شاید من از خودم می ترسم  

نظرات 6 + ارسال نظر
سارو یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ http://shur.blogsky.com/

سلام

من پسرم یا دختر؟؟!!
یعنی اسمم اینقد دخترونه س؟؟
من پسرم
----
هدف از رفتن.... راستش دقیقه دقیق نمیدونم!! شاید همون «رفتن» باشه
من مدتها گوشیمو خاموش میکنم. برای اثبات اینکه بدون گوشی بدون اینترنت و ... هم میشه زندگی کرد
اینا ابزارن. فقط برای راحتتر شدن زندگین
اسمشون رو خودشونه: ابزار
اینا ابزارن برای یه هدفه بزرگتر و والاتر

ما هم میریم (ایشالله)
برای اینکه از این دنیای پیشرفته مدتی دور باشیم
و ثابت کنیم میشه اونجوری زندگی کرد
سالمتر و پاکتر
با تجربه های بیشتری از زندگی
برای تجربه ی تنهایی واقعی
برای اینکه بدونیم انسانیت چطور شروع کرده که الان به اینجا رسیده
و و و و و ...

راستشو بخای من برای آینده م روزگار روشنی رو پیش بینی کردم
مثلا آدمه پولداری باشم
پول هم ابزاره
شاید یه روزی ورشکست شدم
باید جنمه کارگری داشته باشم!! باید برای همه چیز خودمو آماده کنم
چه روزای بد و چه روزای خوب
پول معیار ارزش انسان نیس...
و خیلی چیزای دیگه
باید عملا ثابت کنیم

سرتو به درد نیارم
خیلی پرحرفم
امیدارم بهت فهمونده باشم

سارو یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ http://shur.blogsky.com

سلام

من پسرم یا دختر؟؟!!
یعنی اسمم اینقد دخترونه س؟؟
من پسرم
----
هدف از رفتن.... راستش دقیقه دقیق نمیدونم!! شاید همون «رفتن» باشه
من مدتها گوشیمو خاموش میکنم. برای اثبات اینکه بدون گوشی بدون اینترنت و ... هم میشه زندگی کرد
اینا ابزارن. فقط برای راحتتر شدن زندگین
اسمشون رو خودشونه: ابزار
اینا ابزارن برای یه هدفه بزرگتر و والاتر

ما هم میریم (ایشالله)
برای اینکه از این دنیای پیشرفته مدتی دور باشیم
و ثابت کنیم میشه اونجوری زندگی کرد
سالمتر و پاکتر
با تجربه های بیشتری از زندگی
برای تجربه ی تنهایی واقعی
برای اینکه بدونیم انسانیت چطور شروع کرده که الان به اینجا رسیده
و و و و و ...

راستشو بخای من برای آینده م روزگار روشنی رو پیش بینی کردم
مثلا آدمه پولداری باشم
پول هم ابزاره
شاید یه روزی ورشکست شدم
باید جنمه کارگری داشته باشم!! باید برای همه چیز خودمو آماده کنم
چه روزای بد و چه روزای خوب
پول معیار ارزش انسان نیس...
و خیلی چیزای دیگه
باید عملا ثابت کنیم

سرتو به درد نیارم
خیلی پرحرفم
امیدارم بهت فهمونده باشم

معین یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ http://rayanetasvirmatin.blogsky.com/

سلام خسته نباشین ممنونم که به من سر زدین وبلاگ شما هم زیباست خوشحال میشم باز میزبان حضور گرمتون باشم

سارو یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ب.ظ http://shur.blogsky.com

راستی
یکی از اون دوستام که قراره بریم روانشناسی خونده و فلسفه ش قویه. و کلا تمام مسائلی که به «انسان» مربوط میشه. ایده از اون بود.
خودم عمرانم
یکی دیگمون: جنگلداری!!
و نفرات بعدی نامعلوم

سارو یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ http://shur.blogsky.com

راستی
یکی از اون دوستام که قراره بریم روانشناسی خونده و فلسفه ش قویه. و کلا تمام مسائلی که به «انسان» مربوط میشه. ایده از اون بود.
خودم عمرانم
یکی دیگمون: جنگلداری!!
و نفرات بعدی نامعلوم

عموتقی سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ق.ظ http://donedona.blogsky.com

سلام عموجون وبلاگتون یه جورای همه اش دلتنگی بود وازشادی وشادبودن خبری نبود این یعنی شما ازیه چیزی دلتنگین وچون فک کنم همه چی رو دراون خلاصه کردی دیگه همه چی برات غصه داره یکم فک کن به خوبیها وشادیها ودرحقیقت نمیخوام نصیحتی بکنم ولی مثبت فک کن انشالله به ارزوهات برسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد