تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

چقد کم طول کشیدن که به نشنیدن صدات عادت کنم و چقد کم طول کشید که به نشنیدن صدام عادت کردی


دوست ندارم امشبو بخوابم چون آخرین شبه با تو بودنمه

کاش میشد هیچوقت نبینمت

و کاش میشد هیچوقت منو نبینی

و به زخمامون نمک نمی پاشیدند

خدایااااااااااااااااااااا


گاهی دلیل خنده و گریمم نمی دونم


نه گاهی ... هیچ وقت نمی دونم


این بغض و اشک و ناله و زاری واسه چیه و کیه


خدا قهرم گرفته ---

کاش منم مث تو وسیله عذاب داشتم

نه نه

کاش اندازه تو صبر داشتم


خدااااااااااااا

من غصه دارم

غم دارم

گریه دارم

بیا بغلم کن ....من بغلتو می خواااااااااام ............من تورو می خواااااام


نظرات 2 + ارسال نظر
عمو پوریا پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ق.ظ http://www.UncleP.blogsky.com

من خدا نیستم ولی یه زمانی وحیاش برام می اومد می خوای من بغلت کنم ؟
همیشه یه عده می آن که فقط رفتنشون عذابت بده ! از اولشم قرار نبوده بمون می آن که عذاب و درک کنی . . .

سیمین دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ http://blackmight.blogsky.com

تو چه قدر شبیه به من می نویسی!!
من هم این جوری بودم!!!حرفات خاطراتی رو زنده کرد!!ولی حیف که مردن اون خاطرات!
الان زندگی رنگ دیگه داره قشنگ مثل رنگین کمون!!
برات این رو آرزو می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد