تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

هیچ کس دیگه تلنگرو دوس نداااااااااااااره


چرا کسی بهم سر نمی زنه؟


ای باااااااابااااااااااا بیخیال این هم میشم


امروز یاد یک جمله افتادم


واسه اینکه تو قطار بودم > هوا خوب بود آسمون روشن بود طبیعتم فوق العاده بود ........ این حرفو خیلی بهم می گفتی .. خیلی که یعنی چندبار نمی تونست بیشتر باشه .......


بگذریم که گذشت

.... جمله چی بود؟؟؟؟؟؟/// خدا نه در منه  نه در تو بلکه در احساسیه که بین ماست



یادت اومد؟/// فیلم before sunrise  رو ؟/؟؟؟؟؟؟؟؟/ مثل یک فیلم همه چی تند تند داره تموم میشه


...............................................

تمام

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ

آدمای خود خواه و لوس همیشه تنهان
اینمدلیل اینکه کسی بهت سر نمیزنه

سبحان جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ق.ظ http://www.baranpool.baranblog.com

مهم نفس عمل ساراجان همینکه زحمت میکشی و پست هایزیبا برای وبلاگت انتخاب میکنی
من تقریبا از همون اوایلی که وبلاگزدی میومدم بهت سر میزدم و از مطالبت استفاده می کردم
بعد که دیگه بلاگ اسکای کنسل کردم
امروز خیلی ناخود اگاه دوباره به یادم افتاد که بیام به وبت سر بزنم که دیدم ...
من هم تلنگر دوست دارم هم کسی که این همه روحیه انسانی داره و در این دنیایی که همه تا جای ممکن فقط به منافع خودشون فکر میکنن اینقدر زیبا پست میزنه و اپ میکنه
سپاسگزارم از زحماتی که میکشی

hoda یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:08 ب.ظ

این حرفا چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد