تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

نیمه گمشده ام کجاست تا با او بگریزم از این بیابان............ 

 

دلم غصه داره خیلی..

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدصادق رزمی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.eshghalgar.com

و دل من هم

من سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:25 ق.ظ

تو با من چیکار کردی!این بود زندگی که قولشو بهم داده بودی بسازی!این بود اون بهشتی که گفتی میسازم واست!دیگه خسته شدم از جمله گفتن،خسته ام از اینکه بخوام جمله های قشنگ قشنگ بگم،تو هر کاریم که کرده باشی و هر تلاشیم کرده باشی بازم زیر قولت زدی،تو عهد و پیمون شکستی حالا به هر قیمتی ، همه چیمو بهم ریختی بخدا،زندگیمو خراب کردی،هرکاری میکنم نمیشه جمعش کنم.پیر شدم خیلی زود پیر شدم.هر وقت خواستی دعا کنی واسم فقط از خدا بخواه که از جهنمی که تو واسم درست کردی خلاصم کنه.بخدا دیگه خسته شدم از همه چی.فقط منتظرم.از انتظار متنفرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد