تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

تلنگر

تلنگر مخصوص کسانی است که میان ظاهر و باطنشان یک سال نوری فاصله است

خوبه با شنیدن زندکیم لااقل درسی میشم واسه ادما تا طلب عشق ز هر بی سر و بایی نکنن ٠کاش می شد به دوستم که هنوز مجردن می تونستم بفهمونم که اصلا حقیقت زندکی و عشق بازی اون جیزی نبیس که قبل از ازدواج فکرشو  میکنن . من شاید بین دوستام تاثیرات بدی روشون  داشتم خودم اینجور فکر نمی کردم ولی اخیرا فهمیدم که یکی از کسایی که حی نزدیکی شدیدی بهش داشتم منو مقصر و سبب همه کاراش می دونسته .من نتونستم هیج وقتی واقعیت احساسمو بیان کنم .همیشه سکوت کردم تا ادما هرطور که دوست دارن به هم علاقه داشته باشن من هیج وقت نخواستم تحمیل بشم . الانم نمیخوام الانم دوس ندارم به زور کسی رو عاشق خودم یا متنفر کنم .هیج کس نمیدونه واقعا احساس من بهش جیه .اینم راز دلمه 

نظرات 1 + ارسال نظر
اسی جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ق.ظ

سلام
اسم وبلاگتو دوست دارم.... خودم چند وقتی ای که گرفتارش شدم ، گرفتار تلنگر....

گفتم شاید اینجا یه تلنگری باشه.... ولی نبود
از نوشته هات فهمیدم که خودت بدجوری به یه تلنگر اساسی نیاز داری

جستجو کن... آدمی غیر از این کار دیگه ای نمیتونه بکنه

مرسی .... موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد